Fenomenul #Springtweetmeet

În weekendul ce tocmai s-a încheiat a avut loc la Cluj #Springtweetmeet, un week-end care a avut ca și participanți reprezentanți din twitterimea românească. Așa ar suna descrierea oficială și pe scurt a perioadei memorabile 15-17 aprilie 2011.

Inițial nu am vrut să iau parte la acest fenomen din cauza drumului de parcurs destul de lung (9 ore si 21 de minute DUS, 9 ore și 40 de minute ÎNTORS). Dar am zis totuși să merg pentru a reîntâlni parte din onlinerii mei dragi, echipa renumită din a cărei componență fac și eu parte, DrinkTeamRo. Dacă nu aș fi mers aș fi regretat enorm de mult pentru că a fost cel mai tare week-end ever în care am râs cu lacrimi, în care m-am distrat la MAXIM, și nu în ultimul rând, week-endul în care mi-am reînnoit colecția de suveniruri. Este și normal să vorbesc de suveniruri, căci toată lumea vine din locuri faine cu câte ceva (acum nu mai contează modalitatea achiziționării lor, detaliu lipsit de importanță de altfel :)) ).

Dar nu am obținut suveniruri doar prin tehnicile mele bine cunoscute de prieteni, ci am primit și în dar o ceașcă tare draguță și cafea de la Nescafe și niște condimente,un șorț și o mănușă care să mă ajute în practicile mele culinare de la Maggi . Mulțumesc celor doi sponsori care mi-au mai salvat din reputație prin oferirea în dar a acestor “suveniruri”.

-suvenirurile de la Cluj, exclusiv în exclusivitate pe ciulea.ro :))

Totul a început de vineri, după un drum care părea că nu are și un sfârșit (am zăpăcit colegii de compartiment cu numărarea orelor și a minutelor până la Cluj). Până la urmă am ajuns și la mult așteptata destinație și chiar și la Paris :)) (denumirea străzii și a pensiunii care ne-au găzduit ). Încă de vineri seara am devenit alături de prietenii mei clujeni, brașoveni, bucureșteni și de care au mai fost, clienți fideli ai Le General . Zic asta pentru că ne-am făcut simțită prezența, în adevaratul sens al cuvântului, și vineri, și sâmbătă, și chiar și duminică.

Ziua de duminică a fost cea mai plină, ziua în care mi-am făcut făcut lansarea ca om de PR pentru CIULEA.RO, un fel de wikipedia clujeană. După ce am prezentat la trecători bannerul cu renumitul site, am trecut la o promovare mai de la înălțime, și anume din balconul gazdei noastre locative Le general, atât prin libera indicare a adresei, cât și prin implicarea mea în spoturile publicitare din cadrul spectacolului bestial susținut de Injineru nostru drag. N-am râs în viața mea în așa hal încât să fac febră musculară la abdomen. Injinerule, ești un adevărat artist…bravos!

Am gustat week-endul acesta și specialități de-ale locului, cum ar fi “ciorba bețivanului”de la Bulgakov. Am vrut să o încerc doar pentru gust, nu că mi-ar fi fost recomandată cu vreo anume nevoie :)). Tot la lucruri de trecut la categoria pentru prima dată pot să adaug și vaza cu licoare purificatoare din Le General, dar și ceapa roșie cu jumeri tot de la Bulgakov.(chiar n-am mai încercat aceste specialități)

Și multe ar mai fi de povestit, dar las spre prezentare publică doar rezumatul celor mai importante momente ale fenomenului #Springtweetmeet.  Mulțumiri clujenilor pentru ospitalitatea de care au dat dovadă. A fost un week-end pe care este evident că nu îl vom uita prea curând și nu pot decât să spun că abia aștept următoarea reuniune a DrinkTeamRo. Sunteți cu toții niste oameni față care am prins mare drag!!!

Related Posts

11 thoughts on “Fenomenul #Springtweetmeet

    1. si mieeee!!!>:D< pana la urmatoarea intalnire vor aparea si flyerele ca sa eliminam de tot concurenta :))

  1. în sfârşit am venit şi io să văd ce ai debitat aici:)
    în primul rând după cum ţi-am mai zis furtul de cămile nu face bine la reputaţie:))
    doi, îţi mulţumesc din suflet pentru că pe lângă CIULEEEA.RO ai găsit un locşor şi pentru sufleţelul meu artistico-fantastic:)
    trei, mi-i dor di voi de pleznesc:))
    patru, pentru cât îmi faci şi mie reclamă?:))
    ne vedem la următorul meet:D
    PS. nu vrei tu să pui o bifă mică cu ajutorul căreia să mă pot abona la comentarii?:D:D

    1. vai multumesc…pentru asta ma voi gandi la o strategie de promovare si pentru tine :D
      dor de voi mi-e si mie,dar tare tare de tot si abia astept urmatoarea intalnire!!!

  2. a fost mortal !
    la cat mai multe intalniri de genu’ asta DrinkTeamRo!
    mi-ar place sa scrii un articol special legat de suvenirurile din cluj :P
    ti pup , PR-ista mica :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *