Marketing 360 reprezintă cea mai importantă conferinţă locală de marketing şi advertising, ce reuneşte profesionişti locali şi internaţionali în marketing, advertising, online şi research.
Eu am reuşit să ajung la conferinţă în cea de-a doua parte a zile, mulţumesc Evensys, unde s-a discutat despre digital, social media şi idei inovative.
HOW TO INNOVATE IN-STORE – Saatchi & Saatchi X – O prezentare despre o tactica inedita de activare a consumatorilor direct în magazin.
Reprezentanţii Saatchi & Saatchi X au vorbit despre ce aduce nou METRO Cash & Carry care implementeaza, in premiera pentru piata de retail din Romania, primul sistem de discount personalizat – METRO Touch. Solutia se adreseaza clientilor profesionisti ai companiei. Folosind dispozitivul METRO Touch, acestia vor avea acces rapid la o serie de oferte personalizate, concepute in functie de achizitiile realizate de catre acestia in reteaua METRO Cash & Carry Romania. Prin simpla scanare a legitimatiei de client METRO, noul sistem METRO Touch genereaza, pentru fiecare client in parte, o lista de preferinte cu produse din gamele de articole proaspete si ultra proaspete. In functie de profilul si tranzactiile fiecarui client, acestia beneficiaza de un discount acordat in baza unui cupon de cumparaturi generat pe loc de METRO Touch. Astfel, METRO Cash & Carry Romania continua sa inoveze pentru clienţii săi, realizând o comunicare personalizată.
HOW TO SELL ONLINE SMARTER – Mihai Seceleanu, CEO & Founder, InternetCorp – O prezentare despre cum companiile pot gasi noi solutii de a vinde in mediul online
Sau ce reprezintă ROI şi ce rol îndeplineşte aceste în comerţul online, mai exact despre cashout.ro şi marketing afiliat. CashOUT.ro reprezinta un canal alternativ de vanzari pentru magazinele online: Tina R, La Femme, FashionUp, Altex, MediaGalaxy, Meli Melo, ClickShop, Okian, AdevarulShop, MarketOnline, EvoMag, Litera, Nemira, Elefant, Plafar etc. Sistemul utilizat pare a fi unul simplu: pentru fiecare cumpărătură făcută prin intermediul site-ului, deţinătorii lui primesc un comision din partea magazinelor partenere. În loc să îl păstreze în totalitate ei îl împart cu clienţii. Astfel, de fiecare dată când cineva cumpără prin intermediul lor clientul primeşte în contul său o sumă de bani care la un moment dat, când se strânge o anumită sumă, se pot transforma în bani reali.
HOW TO BUDGET SOCIAL MEDIA – Traian Nastase, Online Project Manager, GfK – O prezentare care a oferit informatii utile despre cum companiile din Romania isi constituie bugetul de marketing si comunicare prin social media.
Traian Nastase a prezentat studiul GfK „Cum folosesc companiile mediile sociale”, studiu ce oferă informaţii despre canalele sociale folosite de companii în promovare, cât investesc în aceste medii şi cum măsoara efectele campaniilor derulate. Au fost chestionate 410 persoane, decidenti sau co-decidenti in ceea ce priveste activitatea de comunicare, care au realizat sau intentioneaza sa realizeze campanii in retelele sociale in urmatoarele 12 luni.
HOW TO SUCCESSFULLY INTEGRATE DIGITAL MEDIA IN YOUR CAMPAIGN – Gergo Csikos, Head of Ideas, CarnationGroup – O prezentare despre abordarea corecta pe care companiile trebuie sa o aiba atunci cand includ comunicarea digitala in mix-ul de marketing.
În ultima parte a zilei am luat parte la Cannes Predictions, o competiţie prin care orice pasionat de publicitate îşi masoară intuiţia în raport cu juriul celui mai cunoscut festival internaţional de publicitate. Cannes Predictions este o competiţie care a fost lansată acum 25 de ani de Leo Burnett Chicago şi are loc şi în Romania, de 11 ani de zile, anul acesta premiul oferit celui care acumulează cel mai mare punctaj fiind o excursie la Portoroz (Slovenia, 2-5 octombrie 2012), la festivalul de publicitate Golden Drum.
Regula competiţiei: fiecare persoană trebuie să aleagă 15 clipuri din totalul de 40 propuse. Pentru o alegere bifată câştigătoare a unui Grand Prix, se acumulează 100 de puncte. La fiecare Gold Lion 75 de puncte, pentru Silver Lion 50 de puncte, iar pentru un Bronze Lion 25 de puncte. Votarea poate fi realizată şi online.
Multe dintre ele sunt interesante, dar pentru mine marele premiu îl ia spotul celor de la Procter&Gamble care prezintă cea mai valoroasă meserie din lume, cel mai important job, acela de a fi mamă.
http://www.youtube.com/watch?v=NScs_qX2Okk
Şi mai dau din start un loc doi pentru Carlsberg:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RS3iB47nQ6E
One thought on “Marketing 360 – ziua 1, conferinta”