Nu știu dacă ați aflat deja de unul dintre proiectele mișto desfășurate de Băneasa Shopping City, MOOZA Pop Up Store, dar dacă nu ați făcut-o cred că e timpul pentru asta. Este vorba despre magazinul dedicat antreprenorilor creativi.
În prima ediție a proiectului semnat de Băneasa Shopping City, peste 90.000 de iubitori de design românesc au susținut cele 52 de branduri înscrise pe platforma online dedicată. O inițiativă unică în România, MOOZA Pop Up Store le oferă celor mai creativi antreprenori români un sprijin binemeritat la început de drum. Acest proiect pe termen lung pune la dispoziția acestora un magazin propriu în Băneasa Shopping City, pe care îl vor putea opera timp de o lună.
PORC, brandul care a dobândit peste 26.000 de voturi, va fi prezent în MOOZA Pop Up Store începând cu 17 septembrie până pe 12 octombrie. Magazinul este situat la parterul centrului comercial, pe coridorul drept, şi oferă articole vestimentare și accesorii nonconformiste din cea mai nouă colecţie. Așa că timp de o lună nu mai trebuie să dați email-uri pentru a comanda produsele PORC, le găsiți în magazin.
Creat de artistul Deliric în anul 2012, brandul PORC a devenit parte din cultura urbană și a muzicii hip-hop, pe care le însoțește de când a fost fondat. PORC este brandul celor pregătiți să lupte împotriva conformismului și a banalității. Pe lângă colecțiile de sezon, PORC a colaborat de-a lungul timpului cu scena de street art din România pentru haine și accesorii în serii limitate, semnate de tineri artiști.
În perioada următoare, va fi deschisă o nouă etapă de înscrieri pentru desemnarea următorilor 3 câștigători care vor ocupa spațiul MOOZA Pop Up Store în prima jumătate a anului 2015. Asemenea ediției precedente, pentru a câștiga timp de o lună propriul magazin în centrul comercial, participanții trebuie să înscrie pe platforma www.baneasashoppingcity.ro/mooza un videoclip de prezentare cât mai reprezentativ pentru brandul lor și să strângă cel mai mare număr de voturi.