Ieri și-a deschis ”porțile” un nou club în Centrul Vechi al Bucureștiului. După cum arată interiorul, se anunță a fi altceva în amalgamul de cluburi deschise-n zonă. E spațios, aerisit, cu un design bine ales. La capitolul prețuri, intră în categoria cluburilor cotate ca fiind de ”fițe”(exemplu: o Cuba Libre 25 de lei).
Găzduit de o clădire nouă din Centrul Vechi, The Tube recreează până în cele mai mici amănunte o staţie de metrou: barurile sunt vagoane stilizate, scaunele au acea formă unică, dar sunt mult mai confortabile şi îmbietoare, faianţa este specifică tube-ului londonez, plus multe alte detalii ce te vor pregăti pentru o călătorie inedită.
În The Tube programul de seară va fi cu patru zile pe săptămână cu cântări live, distracţie, relaxare, poveşti care se termină dimineaţa sau continuă la următoarea revenire. Şi pentru ca drumul să fie mai uşor, Carlsberg va fi alături pentru a susţine voia bună şi entuziasmul.
Produsă după reţeta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieţe din întreaga lume, România fiind una din pieţele pe care această marcă este prezentă.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.
În anul 2011, marca Carlsberg a anunţat la nivel internaţional o nouă poziţionare, ce încurajează consumatorii să ia atitudine, să fie ei înşişi, să îşi urmeze visurile, să-şi asume toate riscurile, să exploreze, să accepte provocări noi şi să ia hotărâri curajoase în ceea ce priveşte viaţa şi viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”.