De curând am aflat că este posibil ca cele trei activități din titlu să fie executate în aceeași încăpere, cu musafiri și gazde în același loc. Departe de modelul cu care eu una am crescut, în care gazda gătește și face tot ce poate pentru ca atunci când sosesc musafirii, ei doar să stea liniștiți la masă.
Tupperware este modelul care îmbină utilul cu plăcutul, produsele care alcătuiesc acest concept pot fi comandate doar în urma participării la o petrecere de prezentare (sună absurd, știu) și toată lumea este fericită.
Am testat o parte din aceste produse și sunt mulțumită de calitatea oferită, am scăpat de lacrimile vărsate la tăierea cepii, maioneza nu mi s-a mai tăiat și am făcut și economie la curent electric. Vasele destinate păstrării alimentelor sunt pe bune, iar linia pentru servire poate satisface chiar și persoanele cele mai pretențioase. Este vorba despre linia pentru cuptorul cu microunde, pentru cuptorul tradițional, pentru congelator, pentru frigider, pentru cămară.
Tupperware are la bază 3 elemente: produsul, prezentarea și omul, elemente care în fapt, sunt cele mai importante. Contează enorm calitatea, cum ne este prezentată și cum o interceptăm noi. După cum am spus, produsele Tupperware pot fi cumpărate de la reprezentanții autorizați doar în cadrul unor petreceri private. Eu, de exemplu, mă decid să fac o petrecere cu prietenele mele cu ocazia celei de-a 22-a zi a lunii decembrie în cinstea mâncării sănătoase făcută în casă, sun un reprezentant Tupperware, spun în mare tematica, desertul preferat, felurile de mâncare și la petrecere doamna ne va încânta cu un spectacol culinar pe care-l putem face și noi acasă cu produse Tupperware.
Pentru oamenii ce ajung să se cunoască la astfel de petreceri, și nu numai, a apărut Chain of Confindence, spațiul de pe internet în care se fac schimburi de rețete, de trucuri, de gânduri.
Chain of Confidence este o comunitate unde femeile din întreaga lume pot reînvăța să viseze, se pot redescoperi și sunt susținute să facă schimbarea pe care și-o doresc. Odată începută această schimbare, fiecare poate împărtăși încrederea și influența viatț celor din jur.
Forța femeii trebuie valorificată, nu subestimată. Și cred că toate acestea au apărut din dorința de a schimba viziunea asupra femeii la cratiță, care nu mai are timp și de gătit și de întâlniri cu prietenele și de mers la petreceri.