Dețin în biblioteca personală cel puțin 10 cărți despre PR, lecții, legi scrise, teorii, cum ar trebui să acționez în această lume, cum să fac să nu o dau în bară, cum să promovez un ac sau cum să vorbesc despre un camion. Dar nimic nu se compară cu lecțiile practice oferite de profesioniștii domeniului. Există în PR-ul românesc niște oameni care au făcut și fac în continuare lucruri seriose, schimbă situații, dezvoltă cu succes industria și este recomandat să îi cunoaștem.
Și avem această șansă pentru că urmează PR Forum (26-27 martie) , eveniment care își propune să aducă în prim plan cele mai noi tendințe din industria comunicării, să ofere concepte inovatoare și soluții practice prin studii de caz de referință și să analizeze cele mai bune campanii de comunicare la nivel național și internațional.
Prima zi (26 martie 2015) va include doua conferințe și trei seminarii. În cadrul conferințelor vor fi analizate tendințele, oportunitățile și amenințările previzionate pentru anul 2015 în industria comunicării. Pentru seminarii au fost alese subiecte de actualitate, tratate de oameni specializați, care vor oferi nu doar idei noi, ci și soluții concrete. Vor fi discutate teme precum story doing, co-creation, PR B2B, corporate communication etc.
A doua zi (27 martie 2015) va cuprinde 4 workshop-uri reunite sub conceptul PR Academy.
MSL Group The Practice va provoca audiența la primul maraton de PR: 42 dintre cele mai spinoase întrebări care îi frământă pe oamenii de comunicare din companii vor avea, la finalul workshop-ului, un răspuns.
Golin Romania va duce relațiile publice în zona digitalului și va prezenta strategii care urcă un brand în topul preferințelor consumatorilor pe fiecare canal de social media în parte.
Image PR va lansa bătălia conceptelor în campaniile de PR și va nominaliza câștigătorii.
Evensys va pune în scenă un workshop inedit în care canalele digitale vor fi combinate cu activări offline out-of-the-box și în care participanții vor învăța cum să folosească noi instrumente eficiente.
Una dintre noutățile de anul acesta este că, în paralel cu cele trei seminarii, Evensys organizează, în parteneriat cu Orange, și primul seminar adresat viitorilor profesioniști: Young PR Seminar. Astfel, studenții pasionați de comunicare și relații publice vor avea ocazia să stea față în față cu specialiștii, să descopere partea practică a activității de comunicare în companii și agenții și să adreseze orice întrebare căreia nu i-au găsit răspuns în facultate.
Să profităm de acest eveniment pentru noi lecții de profesionalism, să fim cât mai aproape de succesul nostru în carieră.