După cum am scris şi săptămâna trecută, vineri, 23 septembrie, a avut loc cea de-a 4-a ediţie a marelui eveniment Webstock. A fost un eveniment la care s-a muncit cu siguranţă foarte mult, pentru care merită felicitări echipa Evensys şi Cristian Manafu.

Rezultatele au fost pe măsura muncii depuse, aproximativ 11 ore în care s-a discutat despre tot ce mişcă prin social media, despre proiecte, noi apariţii şi mult networking. Invitaţii au fost de valoare, atât prin experienţa lor cât şi prin discursurile ţinute la eveniment şi prin îndrumările oferite.

Finalul zilei a fost unul încărcat emoţional pentru persoanele care şi-au înscris proiectele la cele 12 categorii ale Webstock Awards şi au aşteptat cu nerăbdare gala. Felicitări câştigătorilor, dar şi celorlaltor concurenţi înscrişi.

Categoria Facebook Fan Pages:

1. Fan Page Nikonisti – Nikon
2. 5-Stimuli pentru simturi – Five
3. Pagina de Facebook Doncafe – Doncafe

Categoria Mobile applications:

1. Redescopera Romania – iLeo
2. Indexa Layar – Advanced Ideas
3. Aplicatie Android pentru sistemul de parcare prin mobil Tpark – Piconet si Trip Viewer for iPad – iQuest

Categoria Publishing:

1. UrbanKid.ro – e fun sa fii parinte – Webmyc Media
2. CuPluta.ro – Bobal Ivo, Bogdan Dascalescu, Adrian Holerga si Alexandru Tabalae
3. Comunitate Foto – Best Web Image si The RE Concept – Coca-Cola Hellenic Romania

 

Categoria: User Generated Content:

1. Bucharest by hand – Green Pixel Interactive
2. Asta-i Romania care-mi place! – Filip Alexandru (Turistu.ro) si Infoturism.ro
3. Fresh Comedy – Tic Tac si BancPost – Trimite Un Bravo– Grey-G2 Romania

Categoria Audio & Video (Online Music & Radio, Video Sharing & Online TV):

1. Robotzi – Creative Monkeyz
2. StartEvo – StartEvo
3. Privesc.Eu – Privesc.Eu Web

Categoria Special Projects (Brands):

1. Redescopera Romania – Petrom si Stii Banking – BCR
2. Avon Promisiuni – Avon si Testul de Risc – Groupama Asigurari – Groupama Asigurari
3. Camera Ta – Mobexpert si Drumul Mingii – Timisoreana – Ursus Breweries

Categoria Facebook Applications:

1. Horoscop la o cafea – Doncafe – Doncafe
2. Heidi Senses – Hedi, Tnuva Slim – Tnuva si Yoplait – Monstruos de Gustos – Tnuva
3. Declaratie de dragoste – Doncafe – The Geeks

Categoria Blogging Campaigns:

1. LG Cinema 3D www.cinemalg.ro – LG Electronics Romania
2. Refinantare BCR – BCR
3. Lansarea noului Ford Focus in Romania – campanie online – Ford Romania

Categoria Utility:

1. Corul de mesaje – Oriflame
2. InvesTeam – Certinvest
3. Clean Writer for Mac – Cognitive Bits Software

Categoria Viral:

1. Efix “concert la injectoare” – Odyssey Communication
2. Street Karaoke cu Smiley – AVON Cosmetics
3. Dilema veche “Pentru cap – Pentru minte” – Odyssey Communication

Categoria Social Networking:

1. Talk For You
2. Avon Connects
3. Cosmopet si Hyperliteratura

Categoria Others:
1. The Social Farm – robofun.ro & inventeaza.ro
2. Practice Book – Alphabet – Rock Stars Interactive
3. Nexi – Social Recruiting – Rocket Software si Kitul de scuze pentru parcare – Groupama Asigurari – Groupama Asigurari

Premianţii au câştigat şi câte un copăcel în Pădurea Social Media, din cadul Proiectului Plantăm Fapte Bune în România, mai exact în pădurea de lângă localitatea Armăşeşti, judeţul Ialomiţa.

Ziua s-a încheiat cu o petrecere în Clubul The Floor participanţii fiind cinstiţi de sponsori cu Pepsi şi bere Desperados. Nu a lipsit nici expunerea talentelor muzicale in cadrul sesiunii de karaoke #bauau.

Încă o dată felicitări organizatorilor şi aştept cu nerăbdare următoarele evenimente marca Evensys, dar bineînţeles şi Webstock 2012.

sursa foto

Related Posts

3 thoughts on “Webstock 2011 la final

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *