Arta nu este reprezentata doar prin opere de mare valoare, sofisticate si realizate prin felurite inovatii. Arta este pentru toata lumea, arta nu musca si da libertatea fiacaruia dintre noi sa exprime sentimente, trairi, ganduri prin culori, forme, prezentari si chiar prezenţă.
Important este să fim creativi, în măsura în care reuşim noi, să fim deschişi şi să lăsăm imaginaţia să lucreze. Aceste îndemnuri le-am primit astăzi la Puma Creative Factory unde mi-am desenat un tricou şi o sacoşică de pânză; de fapt nu doar eu am construit firicele de artă, ci încă vreo 100 de omuleţi fascinaţi de culori, de alegerea mesajelor, de modalităţile de realizare.
Puma Creative Factory a fost un workshop la care ni s-a dat la dispoziţie un tricou, o sacoşică de pânză, trei coloranţi (roşu,oranj şi albastru), nişte vase şi pensoane şi trei trafaleţi micuţi pentru a ne expune talentele la soare. Da, exact, la soare, căci după pictarea sau imprimarea tricourilor, acestea trebuiau lăsate la soare pentru a se usca vopseaua aplicată. Mesajele/ imaginile imprimate au fost unele standard, încadrate în nişte rame sau desene/poze personale sau efectiv am avut posibilitatea expunerii unor mesaje proprii prin desene executate de noi.
Paşii indicaţi de către organizatori trebuiau cu stricteţe respectaţi pentru a nu se întinde culoarea, pentru a se aplica aşa cum este necesar. Bineînţeles că nu am fost atentă şi am greşit la aplicarea desenului pe tricou, culorile amestecându-se ulterior. Însă am salvat tot eu situaţia prin continuarea haos-ului: am desenat pe spaţiile rămase libere, am scris nişte mesaje. A ieşit însă un tricou simpatic pentru că am muncit la el, am folosit cretivitatea, în măsura existenţei ei la mine.
Sacoşica a ieşit mai bine, căci de această dată am îndrăznit să solicit instrucţiunile de realizare de la mai multe persoane.
Voi purta cu mândrie şi tricoul şi sacoşica, căci reprezintă artă pentru mine, sunt muncite şi făcute cu drag.
Puma CReative Factory a apărut în 2010, când prin lansarea cu succes a iniţiativei PUMA The Creative Factory în noiembrie 2010, prin care consumatorii işi puteau personaliza online perechea de pantofi dorită, urmată apoi de ediţia limitată de jachete personalizate “T7 by Akcent”, PUMA şi-a extins povestea designului personalizat cu ‘Love thy Planet’.